Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky
platné od 15.11.2025
I.
Základní ustanovení
1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané podle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „občanský zákoník“)
Ing. Zdeňka Balounová
Květinářství Aster
Podlesí 4967
760 05 Zlín
IČ: 60375281
DIČ: CZ6161070707
Podnikatel je zapsán do živnostenského rejstříku.
Kontaktní údaje:
Květinářství Aster | Rozvoz květin
Vodní 51
767 01 Kroměříž
Email: info@kvetinarstviaster.cz
Tel.: +420 603 889 929
Web: kvetinarstviaster.cz
(dále jen „prodávající“)
2. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese kvetinarstviaster.cz (dále jen „internetový obchod“).
3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
4. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.
II.
Objednávka a uzavření kupní smlouvy
1. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
2. Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:
a. prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě,
b. vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
c. telefonicky na čísle +420 603 889 929 a to každý pracovní den od 8:00 – 17:00
d. elektronickou poštou doručenou prodávajícímu na email info@kvetinarstviaster.cz
3. Veškerá prezentace zboží na webovém rozhraní obchodu má informativní charakter. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. Prodávající proto není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně takto prezentovaného zboží.
4. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o nabízeném zboží, včetně uvedení cen. Ceny jsou uvedeny včetně DPH. Ceny zůstávají v platnosti po dobu jejich zobrazení ve webovém rozhraní obchodu. Toto ustanovení nevylučuje možnost sjednat individuální cenu. Případné další poplatky (např. balné, příplatky za doručení) jsou uvedeny před dokončením objednávky.
5. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s dodáním zboží.
6. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář, který obsahuje zejména:
a. název a množství objednávaného zboží,
b. údaje kupujícího, údaje o příjemci, doručovací údaje, datum a čas doručení, text věnování a poznámky,
c. u zboží určeného k doručení do zahraničí údaj o cílové zemi doručení,
d. zvolený způsob úhrady, způsob doručení a informace o nákladech spojených s doručením.
(dále společně jen jako „objednávka“)
7. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit všechny údaje vložené do objednávky. Objednávku kupující odešle kliknutím na tlačítko „Objednat a zaplatit“. Údaje uvedené kupujícím v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.
8. Odeslání objednávky představuje závazný návrh kupní smlouvy. Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a podmínkami ochrany osobních údajů a že s nimi souhlasí.
9. Prodávající bezprostředně po obdržení objednávky zašle kupujícímu potvrzení o jejím přijetí na elektronickou adresu kupujícího uvedenou v objednávce. Toto potvrzení není akceptací nabídky ve smyslu § 1740 občanského zákoníku.
10. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
11. Kupní smlouva vzniká teprve okamžikem doručení akceptace objednávky ze strany prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího.
12. Objednávka je platná pouze po jejím úplném uhrazení. Platba musí být potvrzena buď připsáním částky na účet prodávajícího, nebo potvrzením o provedené platbě (včetně ověření autorizačního centra při platbě kartou, online bankovnictvím, PayPal, Stripe, GoPay, Apple Pay či Google Pay). U firemních zákazníků s povolenou platbou na fakturu vzniká platnost objednávky okamžikem akceptace objednávky prodávajícím.
13. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy.
III.
Cena zboží a platební podmínky
1. Informace o zboží, včetně uvedení cen a hlavních vlastností, jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny jsou uvedeny včetně DPH. Případné další poplatky (např. balné, příplatky za doručení) jsou uvedeny u jednotlivého zboží nebo vždy před dokončením objednávky. Ceny zůstávají v platnosti po dobu jejich zobrazení v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje možnost sjednat individuální cenové podmínky.
2. Veškerá prezentace zboží v internetovém obchodě má informativní charakter. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije a prodávající tak není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně prezentovaného zboží.
3. V internetovém obchodě jsou zveřejněny také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží a to včetně případných příplatků. Tyto náklady jsou vždy uvedeny před dokončením objednávky.
4. Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.
5. Kupující může cenu zboží a případné náklady na dodání uhradit následujícími způsoby:
a. bezhotovostně převodem prostřednictvím platebních bran Stripe nebo GoPay;
b. bezhotovostně prostřednictvím služby PayPal;
c. platební kartou online;
d. prostřednictvím internetového bankovnictví přes Stripe nebo GoPay;
e. v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru na provozovně prodávajícího;
f. bankovním převodem na základě vystavené faktury (pouze pro schválené firemní zákazníky);
g. prostřednictvím Google Pay;
h. prostřednictvím Apple Pay.
6. Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit i náklady na dodání zboží v částce uvedené při dokončení objednávky. Není-li uvedeno jinak, rozumí se kupní cenou i náklady spojené s dodáním.
7. Při platbě prostřednictvím platební brány se kupující řídí pokyny poskytovatele platebních služeb.
8. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
9. Prodávající nevyžaduje žádnou zálohu, pokud není individuálně sjednáno jinak. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou, ale řádnou platbou. V případě storna z důvodu kupujícího mohou být z kupní ceny odečteny prokazatelné náklady prodávajícího.
10. V případě platby v hotovosti při doručení je kupní cena splatná před předáním zboží kurýrem.
11. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
IV.
Dodací podmínky a rozvoz zboží
1. Zboží je kupujícímu doručováno vlastními kurýry prodávajícího, prostřednictvím kurýrní služby nebo prostřednictvím smluvního partnera.
2. Pokud nebude možné zboží doručit na zvolenou adresu nebo do zvolené destinace, bude kupující o této skutečnosti bez zbytečného odkladu informován. V takovém případě bude kupujícímu vrácena plná uhrazená částka nejpozději do 7 dnů od plánovaného data doručení.
3. Pokud nebude příjemce na uvedené adrese k dispozici a není možné jej kontaktovat, je prodávající nebo jím pověřený kurýr oprávněn zanechat zboží na bezpečném místě (např. u souseda, recepce, ostrahy budovy), pokud je to vzhledem k povaze zboží vhodné. Příjemce bude o umístění zásilky informován prostřednictvím SMS, WhatsApp, Viber nebo iMessage na telefonní číslo uvedené kupujícím. Zanechání na bezpečném místě se považuje za řádné doručení. Prodávající nenese odpovědnost za znehodnocení způsobené povětrnostními vlivy, teplotou nebo pozdním vyzvednutím.
4. V případě doručení do míst, kde zboží přebírá třetí osoba (např. recepce, nemocnice, kancelářská budova, hotel, letiště, pohřební ústav apod.), se považuje za řádné doručení okamžik převzetí zásilky osobou oprávněnou jednat jménem příslušné organizace. Kupující je povinen si předem ověřit možnost doručení na takové místo.
5. Kupující bere na vědomí, že fotografie květin v katalogu zobrazují květiny v plně rozkvetlém stavu, zatímco dodané květiny mohou být dodány částečně nebo plně uzavřené, aby byla prodloužena jejich životnost.
6. V rámci ilustrace květin s variantami v katalogu květin je vyobrazena vždy největší varianta kytice.
7. Prodávající si vyhrazuje právo nahradit nedostupné složky kytice či dárkového koše jiným vhodným prvkem stejné nebo vyšší hodnoty, a to vždy tak, aby byl zachován původní estetický charakter produktu. Náhrada může být provedena bez předchozího upozornění z důvodu sezónnosti, lokální dostupnosti či zásob v cílové destinaci. Tato náhrada se nepovažuje za vadu zboží.
8. Květiny a dárky ke květinám lze doručit na území České republiky v pracovní dny tentýž den u všech objednávek zaplacených do 16:00 hod.
R O Z V O Z K V Ě T I N | ||
Pracovní dny | ||
Kroměříž 149 Kčokolí od 180 Kč podle vzdálenostiLze doručit v den objednávky při uskutečnění a zaplacení objednávky do 16:00 hod. | ||
Víkendy & státní svátky | ||
Kroměříž 149 Kčokolí od 180 Kč podle vzdálenostiLze doručit při uskutečnění objednávky do 16:00 hod. poslední pracovní den před požadovaným dnem doručení. |
V.
Reklamace
1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Prodávající zejména odpovídá, že v době převzetí zboží:
a. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly; není-li ujednáno, pak vlastnosti obvyklé a kupujícím rozumně očekávatelné vzhledem k povaze zboží, popisu či prezentaci,
b. hodí se k účelu, který prodávající uvádí, nebo k účelu, ke kterému se zboží tohoto druhu běžně používá,
c. je dodáno v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
d. odpovídá požadavkům právních předpisů.
3. Vzhledem k povaze zboží (zejména rychle se kazícího zboží – živých květin) a dle § 1921 odst. 2 občanského zákoníku je kupující povinen uplatnit právo z vadného plnění bez zbytečného odkladu po zjištění vady, nejpozději do 24 hodin od převzetí zboží v případě živých květin. U ostatních výrobků je nutné vady reklamovat bez zbytečného odkladu, nejpozději do konce jejich minimální trvanlivosti.
4. Za vadu se nepovažuje přirozený proces vadnutí živých květin ani poškození vzniklé nevhodným zacházením či umístěním.
5. Prodávající neodpovídá za zdržení či nemožnost doručení způsobené nesprávně uvedenými doručovacími údaji kupujícím (např. chybná adresa, telefonní číslo, nedostupnost příjemce na místě doručení) ani za škody či vady, které vzniknou tím, že příjemce zboží nepřevezme nebo nepřevezme včas.
6. Práva z vadného plnění může kupující uplatnit u prodávajícího na adrese jeho sídla nebo prostřednictvím kontaktů uvedených v obchodních podmínkách. Pro rychlejší vyřízení reklamace se doporučuje doložit fotografii vadného zboží pořízenou bezprostředně po jeho převzetí.
VI.
Odstoupení od kupní smlouvy
1. Kupující (spotřebitel) bere na vědomí, že v souladu s ustanovením § 1837 písm. d) občanského zákoníku není možné odstoupit od kupní smlouvy o dodání zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím. Toto ustanovení se vztahuje zejména na živé květiny, kytice, flowerboxy, dárkové koše s potravinami a další rychle se kazící produkty nabízené prodávajícím.
2. Kupující dále bere na vědomí, že v souladu s § 1837 písm. c) občanského zákoníku nelze odstoupit ani od smlouvy o dodání zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího, zejména:
a. úprava složení kytice,
b. přidání věnování či personalizace,
c. výběr konkrétní barvy, velikosti nebo typu květin,
d. vytvoření zboží na zakázku či dle požadavků zákazníka.
3. U zboží, které není rychle se kazící a není upraveno na zakázku (např. dárkové předměty, dekorace, nerozbalené trvanlivé produkty), má kupující právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží, v souladu s § 1829 občanského zákoníku. V pochybnostech rozhoduje povaha konkrétního zboží. Za okamžik převzetí se považuje den, kdy byla zásilka doručena na adresu uvedenou kupujícím.
4. Pro odstoupení od smlouvy může kupující využít vzorový formulář, který může být poskytnut prodávajícím na vyžádání e-mailem na adrese info@kvetinarstviaster.cz. Kupující může odstoupení zaslat na adresu sídla nebo provozovny prodávajícího.
5. Odstoupí-li kupující od smlouvy v případech, kdy je to podle zákona přípustné, ruší se kupní smlouva od počátku a kupující je povinen vrátit zboží prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení. Náklady na navrácení zboží hradí kupující, i pokud zboží nelze vrátit běžnou poštovní službou.
6. Prodávající vrátí kupující peněžní prostředky do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy, stejným způsobem, jakým je přijal, není-li dohodnuto jinak. Prodávající není povinen peněžní prostředky vrátit dříve, než kupující zboží vrátí nebo prokáže, že je odeslal.
7. Prodávající je oprávněn jednostranně započíst nárok na náhradu škody vzniklé na vráceném zboží oproti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
8. Byl-li kupujícímu se zbožím poskytnut dárek, je darovací smlouva uzavřena s rozvazovací podmínkou, že při odstoupení od kupní smlouvy kupujícím pozbývá darovací smlouva účinnosti a kupující je povinen poskytnutý dárek vrátit spolu se zbožím.
VII.
Další práva a povinnosti smluvních stran
1. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
2. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Dohled nad dodržováním živnostenského zákona provádí příslušný živnostenský úřad. Dohled nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce provádí kontrolu dodržování právních předpisů na ochranu spotřebitele, zejména zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
3. Vzhledem k povaze prodávaného zboží, jeho sezónnosti a závislosti na aktuální dostupnosti na květinových trzích si prodávající vyhrazuje právo nahradit jednotlivé květy, odstíny nebo doplňky kytice za jiné prvky stejné nebo vyšší hodnoty, a to vždy při zachování původního estetického charakteru produktu.
4. Kupující bere na vědomí, že fotografie prezentovaných květin jsou ilustrační a zobrazují květiny v plném rozkvětu. Z důvodu čerstvosti mohou být dodané květiny v ranějším stadiu květu, aby byla zajištěna jejich maximální životnost po doručení.
VIII.
Podmínky ochrany osobních údajů
1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) je prodávající.
2. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě dle čl. 4 bod 1 GDPR.
3. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů, jelikož mu tato povinnost nevzniká.
4. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a v souvislosti s objednávkou, registrací, komunikací nebo na základě užívání webových stránek, případně údaje získané při plnění smluvních povinností.
5. Správce zpracovává identifikační a kontaktní údaje a dále údaje nezbytné pro splnění smlouvy a zákonných povinností. Pokud objednávka směřuje třetí osobě (příjemci), jsou zpracovávány i údaje o této osobě v rozsahu nezbytném k doručení zboží.
6. Zákonnými důvody zpracování osobních údajů jsou:
a. plnění smlouvy podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
b. plnění právních povinností správce (např. účetnictví, daňové povinnosti) podle čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR,
c. oprávněný zájem správce na přímém marketingu v případě zákazníků podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR a § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb.,
d. Váš souhlas se zasíláním obchodních sdělení v případě, že nejste zákazníkem, podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR a § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb.
7. Účelem zpracování osobních údajů je:
a. vyřízení objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; poskytnutí osobních údajů je nezbytnou podmínkou uzavření a plnění smlouvy,
b. zasílání obchodních sdělení zákazníkům nebo osobám, které udělily souhlas a provádění dalších marketingových aktivit,
c. plnění zákonných povinností správce (např. vedení účetnictví),
8. Správce neprovádí automatizované individuální rozhodování ani profilování ve smyslu čl. 22 GDPR.
9. Doby uchování osobních údajů:
a. údaje potřebné k plnění smlouvy a zákonným povinnostem – po dobu trvání smluvního vztahu a následně po dobu stanovenou právními předpisy (zpravidla 5–10 let),
b. údaje zpracovávané na základě oprávněného zájmu správcem pro marketing – do doby, než vznesete námitku proti zpracování,
c. údaje zpracovávané na základě souhlasu – do odvolání souhlasu, nejdéle však 5 let od jeho udělení.
10. Po uplynutí příslušných dob uchování správce osobní údaje bezpečně vymaže nebo anonymizuje.
11. Příjemci osobních údajů jsou osoby:
a. podílející se na dodání zboží, poskytování služeb a zajištění plateb,
b. zajišťující provoz e-shopu, IT služby či hosting,
c. poskytující marketingové a analytické služby pro správce.
12. Správce předává osobní údaje do třetích zemí mimo EU pouze tehdy, je-li to nezbytné pro plnění smlouvy nebo technický provoz služeb, a pouze subjektům, které poskytují odpovídající úroveň ochrany dle čl. 46 GDPR (zejména na základě standardních smluvních doložek EU).
13. Dle GDPR máte tato práva:
a. právo na přístup k osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
b. právo na opravu údaje dle čl. 16 GDPR,
c. právo požadovat omezení zpracování dle čl. 18 GDPR,
d. právo na výmaz („právo být zapomenut“) dle čl. 17 GDPR,
e. právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR,
f. právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR,
g. právo kdykoli odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů.
14. V případě, že se domníváte, že došlo k porušení Vašich práv, máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
15. Správce prohlašuje, že přijal všechna přiměřená technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
16. Tato opatření zahrnují zejména zabezpečení datových úložišť, šifrování, řízení přístupových práv, pravidelné zálohování a použití moderních bezpečnostních technologií.
17. Přístup k osobním údajům mají pouze osoby pověřené správcem a poučené o povinnostech mlčenlivosti.
18. Odesláním objednávky potvrzujete, že jste seznámen/a s těmito podmínkami ochrany osobních údajů.
19. Pokud je vyžadován souhlas, potvrzujete jej zaškrtnutím příslušného pole ve formuláři; souhlas lze kdykoli odvolat.
20. Správce je oprávněn tyto podmínky měnit. Novou verzi zveřejní na svých webových stránkách a v případě podstatných změn Vás o tom vhodným způsobem informuje.
IX.
Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies
1. Prodávající je oprávněn zasílat kupujícímu na jeho elektronickou adresu obchodní sdělení týkající se vlastního zboží a služeb obdobných těm, které si kupující zakoupil, a to v souladu s § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. Kupující může kdykoli bezplatně a jednoduše odmítnout zasílání těchto obchodních sdělení – například kliknutím na odhlašovací odkaz uvedený v každém e-mailu nebo zasláním žádosti na kontaktní e-mail prodávajícího.
2. Web používá nezbytné cookies pro svůj provoz a dále analytické a marketingové cookies pouze na základě vašeho souhlasu uděleného prostřednictvím cookie lišty. Nastavení cookies můžete kdykoli změnit prostřednictvím svého internetového prohlížeče nebo znovu otevřením cookie lišty.
X.
Mimosoudní řešení sporů
1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
XI.
Doručování písemností
1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
2. Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.
XII.
Závěrečná ustanovení
1. Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
3. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
4. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
6. Kupní smlouva je archivována v elektronické podobě po dobu stanovenou právními předpisy a není přístupná třetím osobám.
7. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 15.11.2025
English